آخرین اخبار
کد مطلب: 125567
مدير درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد:
مرگ مادر لردگاني به دليل عوارض بعد از زايمان بوده است
تاریخ انتشار : 1397/01/06 11:54:01
نمایش : 1837
مدير درمان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، علت فوت مادر لردگاني در تعطيلات عيد نوروز را عوارض ناشي از خونريزي بعد از زايمان اعلام کرد.
به گزارش سلام لردگان؛ به نقل از ايرنا، عليرضا اصغرزاده روز يکشنبه اظهار کرد: مادر باردار 37 ساله در بامداد دوم فروردين ماه با شروع درد زايمان به بيمارستان شهداي لردگان مراجعه و پس از پذيرش جهت انجام زايمان تحت نظر قرار گرفت که با انجام مراقبت هاي قبل از زايمان همانروز زايمان طبيعي کرد.

وي ادامه داد: وي پس از زايمان دچار خونريزي شد که با نظارت متخصص زنان اقدامات اوليه کنترل خونريزي انجام و جهت انجام بررسي بيشتر با حضور تيم کامل پزشکي شامل 2 متخصص زنان، جراح، داخلي، قلب و بيهوشي در اتاق عمل تحت مراقبت قرار گرفت تا وضعيت مادر رو به بهبودي گذاشت.

اصغرزاده تصريح کرد: براي ارائه خدمات بهتر به اين مادر لردگاني، وي صبح روز سوم فروردين با هماهنگي از طرف دانشگاه با بالگرد به مرکز آموزشي درماني هاجر شهرکرد منتقل و با نظارت رئيس دانشگاه و حضور تيم تخصصي در اتاق عمل تحت بررسي قرار گرفت و پس از آن به بخش مراقبت هاي ويژه منتقل و مشاوره هاي تخصصي در اين خصوص انجام شد اما بدليل عدم تحمل عوارض خونريزي، وي در ساعت 12 و 45 دقيقه روز چهارم فروردين ماه فوت کرد.

در سال گذشته نيز 2 مادر باردار ديگر در مراکز درماني چهارمحال و بختياري فوت کرده بودند.
 

انتهاي پيام /*
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس